عمان پاکستان بھائی چارہ زندہ باد

تحریر : شاندار بخاری

مقیم مسقط

سلطنت عُمان اور پاکستان کے آپسی تعلقات برادرانہ اور آپسی تعاون پر مبنی ہیں۔ عمان کا اسلام آباد میں سفارت خانہ اور کراچی میں قونصلیٹ جنرل ہے، جب کہ مسقط میں پاکستان کا سفارت خانہ ہے۔

عرب ممالک میں عُمان پاکستان کا سب سے قریب تر ہمسایہ ہے اور یہاں سے کراچی تک کا سفر صرف 1 گھنٹہ اور 15 منٹ کا ہے، اور دونوں ممالک کی ایک دوسرے کے ساتھ سمندری حدود مشترک ہیں۔ اس وقت کم و بیش 3 لاکھ پاکستانی سلطنت عمان میں مقیم ہیں۔ بلوچستان کی اہم بندرگاہ گوادر ایک مدت تک عُمان کا حصہ تھا۔ سنہ 2001 میں مرحوم بادشاہ سلطان قابوس کے پاکستان کے دورے کے بعد ان کی تجارتی تعلقات کو مزید تقویت ملی اللہ سلطان الخالد سلطان قابوس کے درجات بلند کرئے آمین اور موجودہ بادشاہ سلطان ھیثم بن طارق بن تیمور کو اپنے حفظ و امان میں رکھے آمین جنہوں نے ہم پردیسیوں کیلئیے روزگار کے مواقع فراہم کئیے ، ویزے کے نرخوں میں کمی اور دیگر سہولیات فراہم کیں۔

Sultan of Oman
سلطان عمان ہز میجیسٹی هيثم بن طارق بن تيمور آل سعيد
Image by yasser ali from Pixabay

کچھ دن قبل کا واقع ہے کہ عُمان کے صوبے شرقیہ کے ایک گاوں الاشخرہ جو کہ ساحل سمندر سے ملحقہ آبادی ہے اور وہاں زیادہ تر لوگ ماہی گیری سے وابستہ ہیں کے 2 مقامی ماہی گیر علی الجعفری اور سالم الجعفری اپنی کشتی پر سوار سمندر میں محو سفر تھے کے ان کی کشتی (مخصوص طرز کی فشنگ بَوٹ) کا انجن فیل ہوگیا اور واپس لوٹ نہیں سکے نا ہی ان کے پاس کمیونیکیشن کی کوئی سہولت تھی کہ اپنے عزیز و اقارب سے رابطہ کر کے مدد طلب کرتے، اگلے ہی دن سارے شہر اور اس کے بعد ملک میں ان کی گمشدگی کی خبر آگ کی طرح پھیل گئی اور ہر آنکھ اشکبار تھی اور ہاتھ دعا کیلئیے اٹھ رہے تھے کے یہ دونوں صحیح سلامت واپس آ جائیں لیکن کوئی خبر نہیں آئے دن گزرتے گہے اور ہفتہ گزر گیا لیکن نا تو ان کے اہل خانہ نے امید کا دامن چھوڑا نا ہی عوام الناس نے سوشل میڈیا پر رہ طرف انہی کی خبریں تھیں اور سمندر کے طول و عرض میں ان کی تلاش جاری تھی کہ اسی اثناء میں نویں / 9 دن ایک خوش آئند خبر ایک انجانے نمبر سے کال کی صورت میں موصول ہوئی کہ دونوں ماہی گیر مل گئے ہیں اور اس وقت پاکستان کی بحری حدود میں ہیں اس خبر کا آنا تھا اور پورے ملک میں سجدہ شکر ادا کئیے گئے اور یر طرف پاکستان زندہ باد کے نعرے بلند ہونے لگے سوشل میڈیا پر تو ایک طوفان سا آگیا اور ہر شخص اس طرح خوش تھا جیسے عید کا سماں ہو۔

١٩ جون کی صبح دفتر جاتے ہوئے ایک کال موصول ہوئی دوسری جانب سے پیغام موصول ہوا کہ ہمارے سینئیر صحافی کو فورا پا کستان کیلئیے روانہ ہونا ہے تاکہ سالم اور علی کے پہنچتے ہی ان کا انٹرویو ریکارڈ کریں اور شئیر کریں تاکہ سارا ملک جو پریشان تھا ان کیلئیے انہیں تسلی ملے۔ میں نے فورا محترم ویزا کونسلر امجد ملک صاحب جو کہ نہایت ہی شفیق اور نفیس طبیعت کے مالک ہیں ان کو کال ملائی اور انہوں نے ریسیو کی حال احوال پوچھا اس کے بعد میں نے عرض کی تو انہوں نے بھر پور تعاون کی یقین دھانی کروائی اور ملنے کا وقت طہ پا گیا اس دوران میں نے سینئیر صحافی محمد العلوی کو پک کیا اور اپنے ہمراہ سفارت خانہ پاکستان لے گیا وہاں ویزا پراسس خوش اسلوبی سے طےپا گیا اور شام کی فلایٹ کراچی کیلئیے براستہ قطر بُک کر لی گئی.

karachi
سینئیر صحافی محمد العلوی ، کراچی میں علی اور سالم کا انٹرویو کرتے ہوئے

عمان سے مقامی صحافی پاکستان کیلئیے روانہ ہوئے اور وہاں علی اور سالم کا پہنچنے پر پاکستان نیوی ، عمان قونصل خانہ کے ممبران ، پاک میری ٹائم کے عملے نے پُرتپاک استقبال کیا اس کیساتھ ہی پاکستانی ماہی گیروں کے ایک ٹولے سے بھی متعارف کروایا گیا جو کہ تلاش روزگار میں محو تھے اور دوران سفر انہوں نے اس کشتی کو سمندر کی بے رحم موجوں کی بیچ ہچکولے کھاتے دیکھا جس میں 9 دن سے تپتی دھوپ میں بے یار و مددگار علی اور سالم موجود تھے اور انہیں فورا ریسکیو کیا ان کی اپنے سیٹلائیٹ فون کے ذریعے گھر بات کروائی اور پاکستان نیوی کو مطلع کیا جنہوں نے فورا ان کو وہاں پنچ کر طبی امداد دی اور عزت و وقار کیساتھ کراچی شہر میں مہمان بنایا ، واقعی اس دن یہ پاکستانی ماہی گیر فرشتہ ثابت ہوئے اللہ کیطرف سے مدد ملی اور یہ گیارہویں دن بذریعہ پی آئی اے اپنے وطن عُمان واپس آئے جہاں ان کا پرتپاک استقبال کیا گیا۔

ali and salam

اس وقت تمام ملک میں جشن کا سماں ہے ہر مرد و زن جو اردو زبان سے ناواقف ہیں لیکن ” پاکستان زندہ باد ” کا نعرہ بلند کر رہے ہیں۔ سالم الجعفری کے والد اور علی الجعفری کے بھائی اور ان کے رشتے داروں کیطرف سے اعلان کیا گیا ہے کہ ان کی کشتی جو کہ تقریبا 10،000 ڈالر مالیت کی ہے جمع کیش رقم 10،000 ڈالر اجمالی طور پر 20،000 دالر ان ماہی گیروں کو تحفے میں دئیے جائیں گےجنہوں نے ان کو سمندر میں تلاش کیا اور بحفاظت کراچی تک لے گئے۔

عُمان پاکستان بھائی چارہ زندہ باد ♡🇴🇲🇵🇰 ♡

شاندار بخاری

مسقط، سلطنت عمان

شاندار بخاری

Next Post

محفل مشاعرہ اور بانسری کی سر سنگیت

ہفتہ جون 25 , 2022
ضلع اٹک محکمہ بہبود آبادی کی جانب سے ٹی ایم اے ہال اٹک میں ایک محفل مشاعرہ کا انعقاد کیا گیا
محفل مشاعرہ اور بانسری کی سر سنگیت